Piraci z Karaibów Wiki
Advertisement
Piraci z Karaibów Wiki

Carina Smyth — astrolożka, córka kapitana Hectora Barbossy, ukochana Henry'ego Turnera.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Była córką Hectora Barbossy i Margaret Smyth. Została oddana do sierocińca przez ojca, który wcześniej zostawił jej pamiątkę w postaci dziennika. Nie znała prawdy o swoim pochodzeniu. Kształciła się, zostając astrologiem.

Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara[]

W mieście St. Martin została oskarżona o uprawianie czarów. Miała zostać powieszona razem z piratem Jackiem Sparrowem, który miał zostać zgilotynowany, jednak obojgu udało się uciec. Razem z Henrym Turnerem została wzięta jako zakładniczka na okręcie "Konająca Mewa", aby odczytać mapę, znajdującą się w dzienniku otrzymanym od ojca, i wyznaczyć drogę do Trójzębu Posejdona. Po przywróceniu "Czarnej Perły" do normalnych rozmiarów, była nawigatorem na statku, dowodzonym przez Barbossę. Brała udział w walce o Trójząb Posejdona. Później, ratując się z dna morza, dowiedziała się od Barbossy, że jest jego córką. Po jego śmierci przejęła jego nazwisko. Razem z Henrym czekała na Willa Turnera.

Przypisy[]

Advertisement