Piraci z Karaibów Wiki
Advertisement

Edward Teague to ojciec Jacka Sparrowa, strażnik Kodeksu i jeden z Pirackich Lordów. To właśnie dzięki niemu Jack stał się piratem.

Historia[]

Zebranie Trybunału Braci[]

Jack i teague.png

Podczas obrad Trybunału Braci, kapitan Teague został wezwany przez Barbossę, w celu przeczytania w Pirackim Kodeksie punktu dotyczącego prowadzenia przez Trybunał działań wojennych. Gdy jeden z piratów, Askay zaczął przekonywać, że Kodeks nie jest potrzebny, Edward zastrzelił go. Gdy Teague wszedł do sali, zdmuchiwał jeszcze dym z pistoletu. Jack przestraszył się na widok swego ojca. Po tym zdarzeniu dwaj starcy[1] przynieśli Kodeks, a Teague przywołał swego psa, mającego klucze do tej księgi. Następnie Edward przeczytał punkt, mówiący o wybieraniu Króla Piratów. Gdy Lordowie głosowali, Teague usiadł i zaczął grać na swojej gitarze. Po obradach kapitan Teague pojawił się podczas konfrontacji z armadą lorda Cutlera Becketta. Po wygranej bitwie, Edward zdjął kapelusz i rzucił nim w powietrze.

Edward teague2.jpg

Tawerna Córka Kapitana[]

Edward teague3.jpg

Kilka lat później, Teague ponownie spotkał się z Jackiem. Tym razem w Londynie po tym, jak Sparrow uciekł z pałacu króla Jerzego. Gdy Jack zeskoczył z szyldu, był pewien, że zgubił wszystkich strażników. Niestety, pomylił się, bowiem za jego plecami stał żołnierz, celujący w niego muszkietem. Teague zastrzelił strażnika z tyłu, wychodząc z kryjówki. Po przywitaniu się, Edward i Jack poszli razem do tawerny "Córka Kapitana". Rozmawiali tam przede wszystkim o Źródle Wiecznej Młodości. Kapitan Teague ostrzegł syna, że Fontanna wystawi go na próbę. Gdy Sparrow odwrócił się na chwilę, Edward niepostrzeżenie wyszedł z tawerny.

Dalsze losy Edwarda Teague'a nie są znane.

Keith-richards-pic-wireimage-184790458.jpg

Ciekawostki[]

W filmie wcielił się w niego Keith Richards, gitarzysta znanego rockowego zespołu The Rolling Stones.

Do jego zawodu nawiązuje scena, w której Teague gra na gitarze.

Przypisy[]

  1. Możliwe, że byli to autorzy Kodeksu, Morgan i Bartholomew.
Advertisement