Piraci z Karaibów Wiki
Advertisement
Piraci z Karaibów Wiki

Norrington i Elizabeth

Norrington 2.jpg
  1. PATRZ Szablon:InfoboxAJames Norrington –  komodor i admirał Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej. Postać drugoplanowa filmów: Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły, Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka oraz Piraci z Karaibów: Na krańcu świata.  Norrington urodził się ok. 1700 roku, w Anglii. Był zakochany w Elizabeth Swann i chciał ją poślubić, jednak ona wybrała Willa Turnera. Był wrogiem Jacka Sparrowa i człowiekiem Cutlera Becketta, któremu dostarczył serce Davy'ego Jonesa. Został zabity przez Billa Turnera, na pokładzie "Latającego Holendra", tuż po tym, jak pomógł Elizabeth w ucieczce. W jego roli wystąpił Jack Davenport.

Historia bohatera[]

Według pisarzy audiokomentarza do Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły, Norrington był pierwotnie napisany jako czarny charakter, przeznaczony do połączenia sił z Hectorem Barbossą, ale pomysł został użyty później w Skrzyni Umarlaka, gdzie zdradza swoich towarzyszy i przechodzi na stronę lorda Cutlera Becketta, czego później żałuje.

Podczas wywiadu, producent Jerry Buckheimer stwierdził, że Norrington pojawi się tylko w pierwszym filmie, ale częściowo ze względu na pozytywną opinię publiczności o bohaterach i jego szacunku do Davenporta, uczynił go znaną postacią w sequelu.

W Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata, Norrington miał mniejszą rolę. We wczesnych scenariuszach i usuniętych scenach usiłował powstrzymać gubernatora Swanna od przebicia serca Davy'ego Jonesa.

Advertisement