Piraci z Karaibów Wiki
Advertisement

Pojedynek ze Sparrowem

Kraken - legendarny potwór morski, atakujący statki. Miał postać gigantycznej kałamarnicy. Był pupilkiem Davyego Jonesa. Został zabity z polecenia Cutlera Becketta.

Biblia oraz legendy[]

Kraken kojarzony jest z Lewiatanem, legendarnym potworem wspominanym w Starym Testamencie.

Biografia[]

Kraken zatapia Czarną Perłę

Gdy kapitan Jack Sparrow otrzymuje czarne piętno, Kraken rusza w pościg za nim. W pewnym momencie małpa wyrzuca kapelusz Sparrowa do wody i tafia on do piratów, którzy się o niego kłócą. Kłótnię przerywa ryk i statek zostaje wciągnięty w głębiny. Potem Davy Jones wysłał go aby zatopił statek z Willem Turnerem na pokładzie. Krakenowi udaje się to ale Will przeżył i dodryfował na pokład "Holendra". Po walce na Wyspie Krzyży, Jones rusza w pościg za perłą. "Czarna Perła"jednak ucieka i Davy wysyła na nią krakena. Pierwszy atak potwora na statek jest nieudany. Piraci strzelają ze wszystkich dział i niszczą jego macki. Potem jest na to przygotowany, ale Elizabeth strzela w beczki z prochem i znów go przegania. Na trzeci raz piraci nie czekają tylko wsiadają do łódki i uciekają a Jack Sparrow zostaje na pokładzie. Krakenowi udaje się go zjeść i zatapia "Czarną Perłę".

Advertisement