FANDOM

Ogilvey był strzelcem służącym na pokładzie Latającego Holendra.

Oglivey

Historia Edytuj

Załoga Holendra stopniowo nabrała cech stworzeń morskich, powoli tracąc swoje człowieczeństwo. Transformacja Ogilvey była dość zaskakujące - jego twarz nie przypominała ani zwierzęcia ani rośliny. Miał tylko jedno, czerwone oko. Jego "twarz" zbudowana była najprawdopodobniej z brudnych koralowców. Mówił grobowym głosem. Walczył hakiem, a przy sobie zawsze miał miecz.

Ogilvey 2

Ogilvey był jednym z członków załogi, którzy zaatakowali Will'a Turner'a podczas próby uregulowania długu przez Jack'a Sparrow'a. Gdy Will przeciął brzuch Ogilvey'a ognisty mieczem, rozlały się stamtąd ryby na pokład. Później pirat stał obok i patrzył, jak Will gra w kości łgarza. Był wśród tych, którzy wezwali Kraken by ten zniszczył statek z Edynburgu. Dowodził armatami na Latającym Holendrze w czasie walki z Czarną Perłą.

Ogilvey pozostał na pokładzie, gdy Kompania Wschodnioindyjska przejęła kontrolę nad Davy'm Jones'em, jego statkiem i jego załogą. Był on obsadzony przy działach na Holendrze wokół wiru Kalipso, i był częścią grupy, która otaczała Will'a Turner'a gdy Bill wyciął mu serce po śmierci Jones'a. Ogilvey powrócił do swojej ludzkiej postaci gdy Will, objął dowództwo na Latającym Holendrze.

Ogilvey człowiek